اخبار برگزیده

بدنسازی و تاثیر کربوهیدرات ها



آموزش بدنسازی

با رژیم غذایی صحیح و درست بیشترین حجم عضلات رو داشته باشید

اولین رژیم غذایی برای جبران انرژی را طی نیم ساعت پس از وزنه زدن شروع کنید. 

هر چه زودتر پروتئین مصرف کنید. 2010 گرم پروتئین با کیفیت‌، همانند پروتئینی که در وعده های غذایی پیش از ورزش توصیه شده است مصرف کنید.

هرچه زودتر کربوهیدرات مصرف کنید. مصرف کربوهیدرات به میزان یک گرم به ازای هرکیلوگرم وزن بدن برای شروع مناسب است. مصرف کربوهیدرات باید متناسب با شدت و طول مدت تمرینات شما باشد و اینکه آیا تمرینات هوازی در این جلسه داشته اید یا نه.

کربوهیدرات را درست مصرف کنید :

مقدار کربوهیدرات مصرفی خود را بسته به وزن خود و انرژی‌ای که در تمرینات یا مسابقات مصرف می‌کنید افزایش یا کاهش دهید. همچنین مصرف کربوهیدرات را با اینکه هرچند وقت یکبار تمرینات شدید انجام می‌دهید تنظیم کنید. مثلا اگر یک جلسه یک ساعته ترکیبی شامل وزنه زدن و تمرین قلبی عروقی با شدت متوسط تا شدید، در روز حداقل به 5 گرم کربوهیدرات به ازای هر کیلوگرم وزن بدن نیاز دارید.

در اینجا میزان نیاز به کربوهیدرات تخمین زده شده است. با افزایش شدت تمرینات باید مقدار کربوهیدرات مصرفی را افزایش دهید. فقط در روزهایی که ورزش سبک انجام می‌دهید اعداد کمتر را در نظر بگیرید و در روزهایی که تمرینات شما شدیدتر است و تمرینات قلبی و وزنه زدن انجام می‌دهید اعداد بیشتر را منظور کنید. و نیز توجه داشته باشید که این اعداد تخمینی هستند.

فعالیت کم، 43 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در روز.

6030 دقیقه ورزش در روز‌، 64 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در روز.

9060 دقیقه ورزش در روز‌، 75 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در روز.

120 دقیقه یا بیشتر ورزش در روز‌، 96 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در روز.

اگر بیشتر از یک جلسه در روز ورزش می‌کنید‌، وعده‌ی غذایی پس از ورزش برای هر ساعت باید تکرار شود. این کار برای اینکه برای جلسه ی بعدی انرژی کافی داشته باشید مهم است.

پروتئین را درست مصرف کنید:

برای ساختن عضلات‌، پروش اندام و بدنسازی نیاز به مصرف بسیار زیاد پروتئین ندارید. سعی نکنید بیش از 1 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در روز پروتئین مصرف کنید. ممکن است این مقدار بیشتر از نیاز شما باشد اما به بیش از این مقدار احتیاج ندارید.

تعادل را رعایت کنید :

برای اینکه بتوانید فعالیت کنید‌، باید غذای کافی و متعادل مصرف کنید. کربوهیدرات کم موجب می‌شود‌، ذخیره گلوکز عضلات کاهش پیدا کند و جایگزینی آن نیز مشکل است. عده ای اعتقاد دارند که کربوهیدرات چاق کننده است اما همه چیز چاق کننده است پس آیا نباید چیزی بخورید؟ برای اینکه چاق نشوید می‌توانید کربوهیدراتهای تصفیه شده که سریع جذب می‌شوند را مصرف نکنید. مثلا از مصرف آرد‌، شکر‌، شیرینیها و کربوهیدراتهای فرآوری شده خودداری کنید.

اگر جزئیات رژیم غذایی بدنسازی را نمی دانید نگران نباشید. در قسمت بعدی راه حل مناسبی خواهید یافت.

بدنسازی و تاثیر کربوهیدرات ها

خطرناک ترین رژیم های کاهش وزن بیتوتهعوارض رژیم های غلط تناسب اندام و بدنسازی رژیم های کاهش وزن رژیم لاغری رژیم های همچنین حذف کربوهیدرات ها از رژیم غذایی موجب افزایش مشکلات گوارشی و یبوست می  پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ آموزش استفاده از هورمون ها در بدنسازی عکس های منتخب پاورلیفتینگ و بدنسازی و همچنان با تغییر استراتژی‌های شما در هر مقطع تاثیر آن روی ذهن و بدن شما کاملا  همه چیز در مورد کربو هیدراتها همه چیز در مورد بدنسازی blogfa comهمه چیز در مورد بدنسازی همه چیز در مورد کربو هیدراتها آشنایی با اصول علمی بدنسازی حال، توجه اين تحقيقات بر چگونگي تأثير غلظت كربوهيدرات روي مقدار مايعاتي بود كه از معده تخليه مي‌شوند، نه مقدار مايعاتي زمان مصرف كربوهيدرات‌ها زمان مصرف 

بدنسازی و تاثیر کربوهیدرات ها

بدنسازی و تاثیر کربوهیدرات ها

 

پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ

علم ورزش بهترین منابع غذایی پروتئین برای رشد عضلات31 آگوست 2014 برای افزایش توده عضلانی طبیعتا" باید ورزش ها قدرتی مانند بدنسازی رو انجام بدید برای رشد عضلات است، البته نباید از کربوهیدرات، چربی سالم و دیگر پروتئین نقشی در رشد عضله ندارد، مگر اسفناج که تا حدودی تأثیر دارد مطالب درمورد تغذیه بدنسازی(پرورش اندام) قبل وبعد ا اداره کل غذایی که قبل از تمرین خورده می شود، باید منبع خوبی از کربوهیدرات باشد اند که این عمل ، تاثیرات سوء انواع کربوهیدرات در غذای قبل از تمرین را نیز در برندارد برنج و سیب زمینی باشد و هم یک وعده کربوهیدرات ساده مانند خرما موز عسل و انواع میوه ها

نقش کربوهیدرات در بدنسازی - ورزش آکا - حوادث ،روزنامه

بعد از ورزش هرگز این مواد غذایی را نخورید نمناکشما با ورزش کردن مقدار زیادی کربوهیدرات سوزانده اید؛ یعنی همان سوخت اصلی که مهم ترین نقش در عضله سازی بعد از ورزش را کربوهیدرات ها دارند، بهتر است برای این منظور شکلات و شیرینی ، خوراکی های بعد از تمرین ، بعد از تمرین بدنسازی چه بخوریم هرچی که باید از “تست پاپ اسمیر” بدانیدهشدار پروفسور سمیعی درباره تاثیر  رژیم غذایی دوران حجم و مکمل های غذایی در بدنسازیبدنسازی و تاثیر کربوهیدرات ها رژیم غذایی دوران حجم و مکمل های غذایی در بدنسازی مبتدی ها:افراد مبتدی که تا کنون هیچ عضله سازی نکردند باید در طول سال اول  آموزش بدنسازی 7 دلیل مصرف کربوهیدرات های دارای شاخص گلیسمیک آموزش بدنسازی 7 دلیل مصرف کربوهیدرات های دارای شاخص گلیسمیک بالا پرسش و منظور از کربوهیدرات ها با شاخص گلیمیک بالا کربوهیدرات های ساده و منظور از دهید ، مطمئنا با مصرف مواد غذایی پس از تمرین تاثیرات مطلوب تری نصیبتان می شود بزرگترین سایت عکس و مطالب بدن سازی8 نوامبر 2015 این پروسه ها شامل ترشح هورمون ها افزایش تولید هورمون رشد پاکسازی و دفع دهند،در نتیجه بدنسازان میتوانند سخت تر تمرین کنند و نگران تاثیرات  نقش کربوهیدرات در بدنسازی ورزش آکا حوادث ،روزنامه2 مه 2015 انواع کربوهیدرات در بدنسازی کربوهیدرات در بدنسازی پودر در بدنسازی اثر کربوهیدرات در بدنسازی مصرف کربوهیدرات در بدنسازی برچسب ها


منبع این نوشته : منبع
آخرین جستجو شده ها